Psychologie barev – Zelená

Psychologie barev – Zelená 09.04.2020
Zelená je nejen barva přírody, ale také barva, která signalizuje povel “běž!”, a spoustu dalších věcí. Tušíte, proč je druhou nejoblíbenější barvou?

Jaro je tady a s ním i pořádná dávka zelené. To, že je zelená barvou znovuzrození, není novinka. Díky tomu se hojně používá také v oblasti medicíny a léčitelství. Je spojením modré, která symbolizuje vnitřní klid a dodává nám pocit bezpečí a žluté, která je silně optimistická a energická. Tyto dvě barvy jsou téměř protiklady, a přesto se skvěle doplňují právě v zelené. Kromě toho je to barva spojená s hojností, a to jak ve formě mentální vyrovnanosti, tak materiálního blahobytu.

Pomocí zelených minerálů jako je avanturín, malachit nebo chryzokol, si tak můžete vytvořit ideální doplněk právě na podporu hojnosti. Například tento jednoduchý náramek s žabičkou a malachitem bude ideální šperk pro štěstí!

DSC01698
Zelená má nejvíc možných odstínů ze všech barev a všechny vypadají skvěle. Jako například na těchto náušnicích pro bohyni Demeter.

Odbourává také stres, zlepšuje naši schopnost číst a prohlubuje kreativitu. Je to barva soucitu, což dokazuje i fakt, že je spojená se srdeční čakrou. Otevírá ji a pomáhá nám vyjádřit své opravdové pocity beze strachu. Skleněné Mala korálky v barvách srdeční čakry můžete využít do šperků s novými komponenty Amoracast a Nunn Design, které nabízí desítky krásných motivů přírody. Amoracast si můžete vybrat jak ve stříbře, tak pozlacené 14k zlatem a Nunn Design komponenty nabízíme pozlacené 24k zlatem a postříbřené 999/1000 stříbrem. Díky tomu vám stačí je doplnit o jeden další komponent a luxusní šperk je hned na světě. Například Amoracast náramek s posuvnými uzlíky nebo smaragdové náušnice se SWAROVSKI a Amoracast budete mít hotové za deset minut.

DSC02315
Komponenty Amoracast jsou ideální pro spojení přírody a elegance na vašem šperku. Inspirujte se návody v Inspirační galerii.

Další zajímavosti o zelené barvě:

  • v 15. století se používala na svatební šaty, protože symbolizovala plodnost
  • neschopnost rozpoznat zelenou od červené je nejběžnější forma barvosleposti
  • hosté talk show většinou čekají v zelené místnosti, která má potlačovat jejich nervozitu

Untitled design (5)


Přečtěte si také další články ze série o Psychologii barev: