Rutkovsky

Rutkovsky Korálky Rutkovsky nejsou jen obyčejné korálky. Nosí v sobě kus historie a také sto letou tradici, která přežila i doby socialismu. Všechno začalo, když v roce 1900 pan František Rutkovský zakoupil v Koberovech budovu s dobrou dostupností. Jeho vlastní podnikání tak začalo tím, že vyráběl šperky z mosazi a chromu a velmi brzo na to zaměstnával 40 lidí. Po tom co všechny stroje a budovu rozdělili v době znárodnění, vypadalo to, že tradice Rutkovsky nepřežije. Byl to až vnuk pana Františka, který v roce 1992 začal sám vyrábět formy na mačkání skla, který vdechnul této firmě nový život.

Vizionářská idea

Pan František Rutkovský nebyl pouze velmi zdatný podnikatel. Byl to skutečný vizionář. V Koberovech založil první školu, jeho dům byl první s elektrickým proudem a často jezdil na daleké plavby do Ameriky, kde se nechával inspirovat zahraničními podniky a nápady. V Koberovech se tak vyráběly krásné šperky z chromu a mosazi a později se k nim přidaly i šperky stříbrné a pozlacené. Bohužel po válce přišlo znárodňování pod státní firmy a v Koberovech tak postupně zůstal jen sklad bez strojů. Firma se zocelila až s příchodem pana Vladimíra Rutkovského, který se rozhodl rodinný podnik znovu otevřít v roce 1992.

 

Rodinná tradice a světová kvalita

Když se Františkův pravnuk Vladimír pustil do výroby strojů na mačkání skla, se kterou měl již bohaté zkušenosti z práce, začala nová éra firmy Rutkovsky. Všechno soustředění se vynaložilo na vybudování značky, která přináší inovaci ve světě korálkování a ačkoliv začátky nebyly lehké a s příchodem levných korálků z Číny se snížila poptávka i cena na našem trhu, Rutkovsky přežili. A nejen to, dnes jsou synonymem tradice a vysoké kvality a to celosvětově, jelikož korálky dodávají nejen do České republiky, ale také na například do Japonska nebo do USA.

 

   

 

Rodina a obchod

Do rodinného podnikání přispívá celá rodina – od pana Vladimíra, který je nynějším zakladatelem a stará se o vývoj a výrobu nových forem, přes syna Davida, který je odborníkem na sklářskou technologii a syna Lukáše, který se stará o finanční záležitosti, po ženskou část rodinného podnikání, která má na starosti právní věci, marketing a účetní agendu. Starší generace poté pomáhá s přebíráním a balením korálků, zatímco nejmladší generace zkouší nové tvary a pyšně své výrobky nosí, a tím tak budují podvědomí o jejich značce i mezi svými vrstevníky.

 

  

 

Vize cílená na zákazníka

Jedna z nejdůležitějších zásad je pro ně férové jednání se zákazníkem a neustálá inovace. Inspiraci na nové tvary hledají v životě kolem, od přírody, po symboly. Zároveň se však soustřeďují na naslouchání zákazníkům, kterým se snaží vyhovět. Jejich cílem je vymýšlení tvarů, které jsou nejen krásné, ale také univerzální a mohou doplnit již existující sortiment.

Řadit podle: Výchozí řazení / Řadit dle ceny /