Napište, co byste chtěli vylepšit na našem e-shopu!

Napište, co byste chtěli vylepšit na našem e-shopu! 12.04.2016
Chceme mít ten nejlepší e-shop na korálky na světě! Proto se Vás ptáme: Co byste chtěli na našem e-shopu vylepšit?


AKTUALIZACE 23. 5. 2016

Soutěž už skončila. Vyhodnocení najdete ZDE.

Pokud ovšem máte nějaký nápad, jak náš e-shop vylepšit, tak budeme rádi, když přesto napíšete. Tentokrát ale už bez možnosti výhry. 


  • Jaká funkce, která by Vám zpříjemnila nebo usnadnila výběr korálků, Vám na webu nejvíc chybí?
  • Máte tip na funkci, kterou jste viděli na jakémkoliv jiném e-shopu?
  • Štve Vás něco při vybírání korálků?
  • Jste z něčeho na našem e-shopu zmateni?
  • Funguje objednávání jinak, než byste čekali? 
  • Zkoušeli jste nákup přes mobil a nebylo to to pravé? Navrhněte zlepšení!

Své nápady nám napište do komentáře!

Ty nápady, které nám otevřenou oči a které se rozhodneme zrealizovat, odměníme 1000Kč poukazem.
Navíc jednoho z komentujících vybereme jen tak. :)

Platí samozrejme aj pre www.koralky.sk!
Nakupujúcich na našom slovenskom eshope odmeníme poukazom na 40 EUR! 

Martin Stibor - Korálky.cz

 

Váš komentář může být klidně i jen postřeh k již napsaným nápadům.
Nebo klidně napište prostě jen to, které nápady se Vám nejvíce líbí. 

Těším se na Vaše komentáře! :)

Martin Stibor
ředitel Koralky.cz

 

 

Komentáře

  • Miroslava Rehwaldová 19.10.2016 06:36 116Reagovat

    Dobry den pane Stibor, posílám číslo objednavky pro soutěž korálky 10000. 116133805. Přeji hodně úspěchů do dalších let korálkům cézet. Ráda u Vás nakupuji a vzdy v obchodě už vidím hotové projekty, jak mě pracuje fantazie. Miroslava Rehwaldova

  • Renata Najbrtová 08.05.2016 19:53 115Reagovat

    Dobrý den,pane Stibor
    nemám žádaný konkrétní nápad,nakupovala jsem u Vás přes e-shop pouze párkrát,ale byla jsem vždy maximálně spokojená. A to i v případě,že mnou objednané zboží již nebylo a po telefonu od Vás jsme vše domluvili a vyřídili k mé úplné spokojenosti. Jen malá poznámka ...já bych uvítala více zboží a větší výběr v korálcích pandora z chirurgické oceli a v příslušných náramcích a případné doplnění již vyprodaného zboží v téhle kategorii. Přeji Vám spoustu zdaru :-)

  • Hana Konopiská 06.05.2016 17:00 114Reagovat

    Dobrý den, pane Stibore,
    ozývám se ještě jednou - aktuálně. Přišla mi dnes v 15:00 SMS, že objednávku budu mít připravenou na prodejně až 8.5. V 15:30 mi přišel e-mail, že objednávka je připravena k vyzvednutí na prodejně. Šlo by prosím info sjednotit, aby se nerozcházely? Teď nevím, která zpráva platí.
    Jako zákazník netrvám na tom, aby mi chodila i zpráva na mail, protože přes den u počítače nejsem....
    Díky a korálkům zdar

  • Klára Göhlerová (http://www.koralky.cz) 06.05.2016 12:14 113Reagovat

    Reaguje na 6 Dobrý den, paní Krejčíková,
    děkujeme Vám za podnět, ráda bych Vás však informovala, že zákaznická kartička je již nyní plně funkční jak v našich prodejnách, tak i na e-shopu. Za nasbírané body můžete nakupovat jakékoli zboží z našeho sortimentu. Možnost platby bonusovými body na e-shopu se Vám automaticky zobrazí mezi platebními metodami v případě, pokud máte dostatek bodů na uhrazení celé objednávky.
    Více informací najdete zde - http://www.koralky.cz/vernostni-karta

  • Zuzana S. 05.05.2016 00:41 112Reagovat

    Dobrý den,
    nevím, jestli to zde už někdo nepsal, ale velmi bych ocenila, kdybyste na svých pobočkách měli vzorkovnice barev korálků, které máte na internetu. Chápu, že prostory jsou omezené, nicméně to předejte tomu, co se mi stalo teď. Na internetu se mi korálky moc líbily, ale naživo se mi barvy vůbec nelíbí, což tedy není Vaše chyba (věřím, že dáváte na eshop nejlepší možné fotky), ale kdybych je viděla naživo, nekoupila bych si je. Stačilo by vytvořit kartonovou desku s plastovými "kapsičkami" nebo "bublinami", ve kterých by bylo nasypáno pár korálků hezky popořadě v barevné škále a u každé kód produktu z eshopu. Ráda vybírám korálky osobně a na internetu nakupuju málokdy, právě kvůli tomu, že barvy v reálu pak vypadají jinak. Na druhou stranu na webu toho máte mnohem víc než v obchodech, takže kdyby všude byly takovéto vzorkovnice, šla bych se do obchodu mrknout na barvy, vybrala a potom šla najisto a objednala je z internetu. Něco podobného jste zavedli nedávno, že si lze koupit všechny barvy na šňůře (jakási vzorkovnice), ale pokud vím, nemáte to u žádného druhu rokajlu (který bych právě ocenila nejvíc) a pro mě osobně je zbytečné si to pořizovat domů. Raději bych se podívala u Vás v obchodě a v ideálním případě i na místě objednala. Například bych řekla slečně za kasou, že bych ráda ty a ty a ona by provedla objednávku přes web (klidně na jméno zákazníka, aby se nestalo, že si někdo navymýšlí a pak si pro to nepřijde, nebo to můžete chtít i předem zaplatit). Každopádně děkuji za vaši ochotu, vždycky mi u Vás poradí.
    Zdravím! Z. :)

  • Hana Konopiská 04.05.2016 15:44 111Reagovat

    Dobrý den, pane Stibore, nakupuji u vás od začátku - ještě předtím jsem si chodila na Havelák k vaší mamince. Kupuji tu především kovové komponenty, protože vyrábím pánskou bižu a doplňky. Samozřejmě nakupuju i u mnoha jiných dodavatelů, protože např. přívěsků jsou tisíce druhů a není možné, aby je měl všechny jeden dodavatel. Líbí se mi, že jste solidní firma, která zaručuje kvalitu a píše složení výrobků - mnozí na internetu ani nevědí, co prodávají, protože to na té krabici, co jim Číny poslali, nebylo napsáno. Moje náměty se týkají především zlepšení stávajícího:
    - mám rychlé připojení internetu, ale přesto mi přijde, že koralky.cz běhají strašně pomalu;
    - prosím projděte všechny položky, kde nabízíte výhodná balení - vždy najdu nějakou, v níž je tento odkaz dysfunkční, nebo je chybná cena, např.: řetízek staroměď č. 60, 1 m: 68 Kč, 10 m 759 Kč; kaplík hladký 10 mm antracit a tentýž zlatý: 1 ks: 4 Kč, 100 ks: 410 Kč;
    - některé položky nemohu brát přes e-shop, protože nevím, jaká šarže by mi přišla, např. kaplík hladký 10 mm provedení staromosaz je buď světlý matný (ten máte na fotce), nebo tmavý lesklý. Pokud dáte oba kaplíky vedle sebe, jsou naprosto jasně odlišné. Ten tmavý je stejný jako ostatní hladké, ten světlý je jakoby z jiné formy a o pár tisícinek menší. Nebo řetízek staromosaz (číslo nevím, protože jej v e-shopu delší dobu nemáte, ale je to stejný vzor jako staroměď č. 60) je na prodejně s oky zahraněnými, z e-shopu mi přišla oka kulatého průřezu;
    - kaplíky černé budou? Ty loňské kafebraun dozelena (mně se tedy zrovna moc hodily) byly pro zákazníky dost zavádějící, jelikož se nedaly kombinovat s ostatními černými komponenty;
    - pár připomínek ke kvalitě: andělská křídla zlatá č. 24 mívají často zalakovaný navlékací otvor; voskové perle větší velikosti bývají občas škrábnuté. Nýty staromosaz mají jiného dodavatele? První roky byly někdy měkké jak z vosku, teď si pochvaluji pevnost materiálu, ale jsou poměrně křehké - pokud začátečník neutočí očko napoprvé, nejspíš mu nýt praskne únavou;
    - na prodejně bych moc ocenila, kdyby pytlíky s perlemi byly velikostně značeny - při umělém osvětlení a únavě očí snadno zaměním 6 a 8 mm velikost;
    - nebyly by dřevěné perle v bílé barvě?
    - určitě bych v e-shopu ocenila možnost porovnání komponentů - jestli mi tvarově a barevně půjdou k sobě.
    Přeju vám hodně zdaru a těším se na další nákupy u vás!

  • Lucie Cyprisová 03.05.2016 12:54 110Reagovat

    Zdravím,
    předem bych chtěla poděkovat, za to co děláte. Je tu spoustu připomínek se spoustou souhlasím, a to jsem to ani nezvládla pročíst vše. Myslím, že dobré by opravdu bylo, kdyby se body z věrnostního konta odečítaly z ceny košíku např. po stisknutí této možnosti. Jako další vylepšení bych uvítala odebrání více položek z košíku najednou. A malé přání pokud by šlo rozšířit barevné i tvarové možnosti mačkaných skleněných korálků, byla bych nejšťastnější.
    Předem děkuji a přeji hezký den. =)

    Lucie =)

  • Petra Surynková 02.05.2016 15:55 109Reagovat

    Reaguje na 88 Naprosto s Vámi souhlasím.

  • Petra Surynková 02.05.2016 15:53 108Reagovat

    Dobrý den,
    určitě bych uvítala zlepšení eshopu. Několikrát se mi stalo, že jsem si vybrala nějaké zboží ve vaší nabídce (počty kusů na skladě byly v nabídce dostatečné) a když jsem přešla do košíku a k placení, platba nešla ukončit, protože se najednou některé zboží označovalo jako nedostupné na skladě. Zdá se mi, že je to nějaká programátorská chyba, protože platbu jsem chtěla udělat hned po výběru zboží a nemyslím si tedy, že by během tak krátké doby bylo zboží vykoupeno. (Díky tomu mám na svém účtě také desítky nedokončených objednávek kvůli chybě při placení.) Určitě bych také uvítala možnost vlastního řazení zboží v košíku. Jinak jsem s vašimi službami velmi spokojena, obzvláště mě těší, že mi domů poštou přijde vždy krásně a pečlivě zabalený balíček a nikdy nic nechybí.
    Děkuji a zdravím. Petra Surynková

  • Lenka Mazalánová (http://www.facebook.com/coccinellehandmade/) 01.05.2016 09:47 107Reagovat

    Dobrý deň,
    tak mne vo vašom eshope neskutočne chýba možnosť doobjednávky. Stane sa mi, že počas dňa (hlavne cez víkend) do pár hodín po odoslaní objednávky mi napíšu zákazníčky, že ešte niečo treba a musím to riešiť novou objednávkou. Na viacerých eshopoch to funguje bravúrne, objednávky sa spočítajú, platí sa jedno poštovné a hotovo.
    Ďalej by bodlo rozšíriť Swarovski sortiment hlavne pre mňa Rivoli kamienky- nové odtiene chýbajú, resp. prídu až pár mesiacov po ich vydaní.
    Zamerať sa na popisy produktov- neviem ako na českej stránke, ale na slovenskej katastrofa. Pri niektorých položkách sú výrazne nedostačujúce alebo sú odfotené aj s inými komponentami, ktoré následne niesú dodané, pritom v popise nie je spomenuté, že to nie je súčasťou balenia.
    Ďalej ako tu bolo spomenuté rozšíriť tiež sortiment komponentov Ag925-existujú rôzne ozdobné náušnicové zapínania- to isté aj z chirurgickej ocele.
    Zaradiť do ponuky tzv. "ultra suede" alebo brúsenú jemnú kožu, ktorú ocenia šperkárky pri podšívaní šperkov- nemá ju nikto v ponuke, musím objednávať až z Londýna.

    Želám krásny dník a veľa úspechov ;)

  • Jiřina Navrátilová 30.04.2016 14:52 106Reagovat

    Dobrý den,
    Nebylo by od veci mit na e-shopu ruzne navody jako ma napr. konkurence ;-) Celkove me hodne chybi,ze nemate zadne zapinani ozdobne,filigranove apod. Dale postradam ruzne kovove privesky zviratka atd. Bylo by super i na prodejny rozsirit zbozi o AG komponenty a chirurgickou pandoru,preci jen to clovek potrebuje videt. Cca pred pul rokem jsem na prodejne v Lidicke koupila kovove koralky ala pandora za 30 Kč byly fantasticke proc uz nejsou?? Mam obslapnute vsechny Vaše 3 prodejny v Praze,ale ta Smichovskà vede o personalu nemluvim,slecny Martina a Andrea jsou uzasne. Radost chodit k Vam nakupovat a popovidat s děvčaty o koralkach :-)

  • Marie Rothova 30.04.2016 11:03 105Reagovat

    Dobrý den Pane Stibore,
    Na e-shopu bych uvitala kdyby zboží v kosiku se dalo presouvat a ja si mohla barvy davat k sobe zda to jde barevne atd. Za dalsi kdyby v kosiku byly sipky a temi se zbozi pridalo ci ubralo. Dale by bylo uplne super kdyby slo u koralku Preciosa vyrobni program na pytliky na prodejne napsat cisla pod kteryma to je na e-shopu. Stejne tak jako je to u TOHO na prodejne jsou ocislovane a na e-shopu taktéž :-) Preci jen ty fotky zkresluji a ocislovat na prodejnach preciosu by bylo pro všechny koralkarky urcite velky + a prinos :-) Chodim nakupovat pouze do Lidicke a slečna Andrea ktera tam pracuje me vzdy poradi jak s barvami tak s kusy v baleni doporučí me ruzne techniky,material a postupy.Opravdu koralkum a hlavne komponentum moc rozumi,diky za takovou ochotnou slečnu. Moc rada k Vam chodim nakupovat.
    Majda

  • marie abaza 29.04.2016 23:56 104Reagovat

    Dobrý den
    Musím reagovat na komentář paní Alice
    Bydlim poblíž prodejny v Lidicke ulici a velmi ráda tam chodim nakupovat už právě kvůli tomu, že slečna či paní s delšími vlasy je velmi ochotna poradit, pomůže a ještě doporučí různé produkty z vaši prodejny
    Vždy je milá a usměvavá, proto nemohu souhlasit s paní Alici
    Kéž by v každém obchodě byl takový milý personál jako je právě v Lidicke ulici na Praze 5,to by se hned všude lépe nakupovalo
    S pozdravem
    Marie

  • Pavla Jančulová (https://www.facebook.com/sperkyPaulli/) 29.04.2016 20:19 103Reagovat

    1) Mně by asi nejvíce pomohla možnost vyhledávání produktů v historii objednávek. Kolikrát si chci objednat stejné korálky, co už jsem měla a nevím přesný odstín. Pracně pak musím otevřít každou objednávku, dokud produkt nenajdu.

    2) U automatického výběru "Další produkty v kategorii" bych ocenila (u korálků), kdyby se mi ukázaly korálky ve stejném odstínu, ale v jiné velikosti a tvaru. Nebo abych si mohla někde v nastavení vybrat jestli chci zobrazovat další produkty ve stejné kategorii nebo další produkty stejné nebo podobné barvy z různých kategorií.

    3) U swarovskiho rivoli jsou strašné obrázky, není poznat, jak bude kamínek skutečně vypadat.

    4) Když se vyprodá nějaký odstín korálků MIYUKI Long MAGATAMA, zmizí z nabídky natrvalo - není možné je sehnat? Některé barvy mi docela chybí.

    5) U mazání zboží z košíku přes křížek mi vadí, že musím čekat, než se stránka aktualizuje. Když pak mažu několik položek, leze to trochu na nervy.

    6) Na fakturách se mi neukazuje moje IČ, ač ho v objednávce zadám. V této souvislosti bych také uvítala, kdyby v historii u každé objednávky byla faktura ke stažení.

    7) Pokud není skladem malé balení, mělo by to být vidět hned v úvodu. Vždycky se divím, že zboží nebylo přidáno do košíku a až po rozkliknutí produktu zjistím, že malé balení není skladem. Nebo, kdyby systém nějak důrazně upozornil, že zboží nebylo přidáno do košíku (včetně důvodu).

    8) U koupi několika kusů jednoho zboží bych uvítala šipky nahoru/dolu než vždy přepisovat množství (i v košíku).

    9) Také by mi vyhovovalo, kdyby se košík otevřel na první klik. Ten přehled, co se po kliknutí na košík zobrazuje, je ale také super. Asi bych si představovala, že bych myší najela na košík a automaticky by mi vyjelo okno s nabídkou, zda chci přejít do košíku nebo jen zobrazit přehled.

    10) U ikony profilu bych také preferovala, kdyby se mi po najetí na ikonu myší, zobrazilo okno s nabídkou a v té nabídce byla hned i historie objednávek.

    To je asi vše, co mě napadá.
    Jinak u Vás nakupuji ráda a s rychlostí vyřizování objednávek jsem opravdu moc spokojená ;)

  • Andrea Lajošová (http://www.sashe.sk/Andy.Art) 29.04.2016 13:04 102Reagovat

    Dobrý deň,
    Ja osobne uvítala by som väčší sortiment u Swarovski Elements... a rozšírenie o nových komponentov.
    Konkrétne pracujem s:
    - Swarovski Pear 4320
    - Swarovski Xirius Chaton (veľkosti od PP9 až po SS29)
    Ďalej:
    - Estrela voskované korálky
    - a väčší sortiment strieborných komponentov - Ag925 , a aj komponentov z chirurgickej ocele- hlavne zaujímali by ma náušnicové komponenty, retiazky :)
    Nakoľko s nimi robím najčastejšie, a najradšej používam kvalitné materiáli, ktoré vydržia dlho dlho...

    Ďakujem, že ste ma vypočuli a prajem Vám veľa spokojných zákazníčok!

  • Danka Zlaczka (http://www.sashe.sk/Vcielka) 28.04.2016 08:01 101Reagovat

    Uvítala by som väčší sortiment pri korálkach Miyuki Delica 10/0 a Miyuki Delica Mix 10/0, nakoľko s nimi robím najčastejšie. Hlavne farba čierna a antracitová mi chýba najviac. Ak by sa dal rozšíriť sortiment žltej, oranžovej a zelenej, budem sa tešiť. Nech sa nám darí ;-))

  • Veronika Klopanová 27.04.2016 17:37 100Reagovat

    Ja len by som chcela poradiť s mazaním viacerých položiek v košíku naraz. Ide to :))
    Tie položky, ktoré chcem v košíku vymazať, tak dám počet balení 0 a na záver prepočítať.
    "Nulové" položky sa odstránia a cena sa upraví. :))

    Snáď to niekomu pomôže, kým bude nejaké vylepšenie :))

  • katerina markova 27.04.2016 16:12 99Reagovat

    jeste jedna vec a to zvetcit nabitku kitu.

  • katerina markova 27.04.2016 16:08 98Reagovat

    na zprijemneni treba hudba, urcite videa na ukazani ruznych technik, nasledne empaticke ukazani ci nabitka co bych jeste potrebovala, nebo mohla koupit. hrozne je pomalost systemu a to nejen na vasem webu, dale rozsireni nabitky at uz koralku (př. mineralu, navlekaci material,....) nejhorsi je koš–> neustale sjizdeni na zacatek pri mazani.
    jinak jste super :)

  • Katarina K 27.04.2016 11:01 97Reagovat

    Dobry den,
    Ja by som prijala funkciu wishlistu.
    Ďalej mazanie vecí z košíka je veľmi zdĺhavé, tu by som privítala možnosť hromadného výberu tovaru na vymazanie.
    Pri jednotlivých kategóriách by som tiež prijala logickejšie zobrazenie produktov - sú prehádzané farebne a tým pádom neprehľadné, poprípade aj keď si kliknem na daný produkt, keby sa mi zobrazili podobné, poprípade farebne podobné, alebo ešte lepšie, ak existujú v rôznych veľkostiach a v tej istej farbe, tak tie.

  • Jana Nentwichová 27.04.2016 01:26 96Reagovat

    Reaguje na 95 Hezký brzký den všem korálkám a i vaze vedení e-shopu přeji. Po dlouhé úvaze jsem se rozhodla také napsat.
    Shopík je přehledný, jen mi vadí, že u korálků jsou většinou pouze fota a není uveden odstín. Také by jsem uvítala i jiné druhy korálků, než máte běžně - např: ZETKA, UFO, RESCENTY, MATIČKY a jiné, aby když chci cokoli vyrábět z korálků jsem například nemusela něco koupit u Vás a pro jiné musela do jiného e-shopíku.

  • Miroslava Konrádová 26.04.2016 21:10 95Reagovat

    Reaguje na 94 Ještě bych chtěla připsat,že tvořilky,které mají v oblibě háčkované dutinky z korálků,že by tuto variantu korálků určitě uvítaly.Korálky mají pravidelný tvar a zajímavé barvy.

  • Miroslava Konrádová 26.04.2016 20:58 94Reagovat

    Přála bych si,aby jste zařadili do prodeje solgelovou řadu korálků od Preciosa Ornela a.s. Děkuji

  • Martin Stibor (http://www.koralky.cz) 26.04.2016 14:20 93Reagovat

    Reaguje na 50 Reaguje na 51 Reaguje na 52 Reaguje na 53 Reaguje na 54 Reaguje na 60 Reaguje na 61 Reaguje na 62 Reaguje na 63 Reaguje na 64 Reaguje na 65 Reaguje na 66 Reaguje na 69 Reaguje na 70 Reaguje na 71 Reaguje na 72 Reaguje na 73 Reaguje na 75 Reaguje na 76 Reaguje na 77 Reaguje na 78 Reaguje na 79 Reaguje na 80 Reaguje na 81 Reaguje na 82 Reaguje na 83 Reaguje na 84 Reaguje na 89 Hezký den všem, ještě jednou bych Vám chtěl poděkovat za další dávku tipů a napádů na rozvoj našeho obchodu, na jejichž napsání jste si našly čas. Jste pro nás ten nejcennější zdroj informací a bude radost rozvíjet náš obchod směrem, který inspirovaly přímo naše zákaznice. Omlouvám se také, že nemohu reagovat na každý příspěvek zvlášť. Nicméně všechny příspěvky pečlivě pročítám a poznámky zapisuji ;) Ještě jednou díky, mějte se fajn a samozřejmě, pište dál :)

  • Martin Stibor (http://www.koralky.cz) 26.04.2016 14:05 92Reagovat

    Reaguje na 74 Reaguje na 90 Reaguje na 91 Dobrý den, Romano, díky i za Vaše cenné tipy, které pečlivě evidujeme. Na jednu věc bych chtěl ale přímo reagovat. Jedná se o to e-shopové značení sortimentu na prodejnách, které je u nás věčným tématem. Některé kategorie takto řešené máme a původně jsme takto zamýšleli pojmout celé prodejny, ale praxe ukázala, že je to prostě logisticky a ekonomicky neudržitelé řešené. Každá prodejna je jinak velká, každá kategorie je jinak prostorově i finančně náročná a udržet takto sladěný sortiment napříč prodejnami je prostě nereálné. Snažíme se proto alespoň na e-shopu uvádět, které kategorie zboží jsou v prodeji v jednotlivých prodejnách pro hrubou představu. Už ale pracujeme na jednom podstatně převratnějším řešení, které by mělo tento problém jednou pro vždy vyřešit.

  • Romana Suchánková 25.04.2016 23:42 91Reagovat

    a ještě jsem si vzpomněla k č. 74 a č. 90:
    Jak jsem psala ohledně hromadného mazání zboží v košíku, tak by bylo skvělé přidat funkci vysypat košík a taky mít možnost mazání v košíku už při tom, když najedu na tu ikonku, abych nemusela přímo do košíku. Je to otravné a zdlouhavé a taky zapomínám, kde že jsem to naposled vybírala a musím se znovu vším proklikávat.

  • Romana Suchánková 25.04.2016 23:38 90Reagovat

    Ještě bych chtěla doplnit ke svému komentáři č. 74
    Jak jsem psala ohledně samostatného fota korálku, který má jinou barvu průtahu, tak toto foto bych uvítala prakticky u všech korálků, hlavně světlejších barev. Vy je máte vyfocené na hromádce a to barvu hodně zkresluje, vypadají tmavší než ve skutečnosti jsou.
    Dále bych uvítala (jedná se o prodejnu v Brně, nevím, jak je na ostatních prodejnách), abyste doplnili čísla korálků tak, jak je máte uvedeny v e-shopu. Jedná se hlavně o broušené korálky a korálky Preciosa, u ostatních si nejsem jistá. Máte tam uvedeno např. Broušené korálky 4 mm, 70 ks a cena, ale jejich číslo už ne a pak, když to chci objednat přes internet, tak musím typovat a často se netrefím.
    Děkuji

  • Šárka Horehleďová 25.04.2016 21:11 89Reagovat

    Uvítala bych:
    1. Větší výběr barev a tvarů voskových perel. Swarovski perly mají sice více barev, ale pro výrobu vánočních
    ozdob, kdy je potřeba větší množství korálků, by to bylo finančně náročné.
    2. Různé délky stejné barvy u skleněných trubiček.
    3. Líbilo by se mi, kdyby šlo k jednotlivým korálkům zobrazit stejné odstíny různých druhů korálků - voskové x
    trubičky x plastové, .... Fota přece jenom zkreslují a nejbližší obchůdek s korálky je cca 50 km :-(.
    Jinak děkuji za rychlé vyřizování objednávek. Jste super.

  • Linda Heřmanová 25.04.2016 20:52 88Reagovat

    Nevím, zda to sem už někdo psal, ale uvítala bych, kdyby u jedné velikosti korálku byl pod obrázkem odkaz na jiné velikosti téže barvy. Uvedu příklad. Rozkliknu si TOHO 11/0 odstín JET a stejný chci koupit i velikost 15/0 a 8/0. Musím kvůli tomu do další sekce a pamatovat si, které že odstíny jsem již do košíku dala. Kdyby pod obrázkem k TOHO 11/0 byly i přímé odkazy na stejný odstín zbylých dvou velikostí, usnadnilo by mi to nákup a orientaci :)

  • Martin Stibor (http://www.koralky.cz) 25.04.2016 17:52 87Reagovat

    Reaguje na 58 Reaguje na 59 Dobrý den, Marcelo, moc díky za Vaše tipy. Nápad na zobrazení nějaké mini informace o předchozím nákupu přímo u dané položky je fajn a myslím že jste první, kdo podnět napsal. Jinak live-chat máme již přichystaný a budeme ho brzy spouštět do testovacího provozu. Uvidíme jak bude náročné chat obsluhovat a zda bude opravdu přínosem. Nicméně na co bych se chtěl zeptat je ta Vaše poznámka o generování pdf souhrnu objednávek. Faktury vystavuje jiný systém mimo e-shop, ty přímo do shopu nedostaneme. Nicméně máte na mysli vytisknutelné potvrzení objednávky ve formátu pdf např. pro vlastní archivaci?

  • Martin Stibor (http://www.koralky.cz) 25.04.2016 17:43 86Reagovat

    Reaguje na 57 Dobrý den, Alice, to je mi moc líto, ale s tím bohužel mnoho neuděláme. Edita se aktuálně stará o dětičky ve školce a prý je spokojená, což je hlavní :) Momentálně máme na Smíchově novou kolegyni, která se zdá být zatím velmi šikovná, tak jí dejte šanci a stavte se na návštěvu.

  • Martin Stibor (http://www.koralky.cz) 25.04.2016 17:41 85Reagovat

    Reaguje na 56 Dobrý den, Lucie, ano, tuhle matoucí formulaci jsme už odstranili, resp. nahradili formulací jednoznačnou. Od té doby nula problémů, nicméně ideálně vyzkoušejte sama. Korálky nesmíte zanedbávat ;)

  • Veronika Olsovska 25.04.2016 17:28 84Reagovat

    Tohle je skvělý nápad pro zlepšení e-shopu, děkujeme, že se někdo zeptá zákazníků, co by si přáli.

    Technické, fotky u všech produktů, určitě by bylo třeba zrychlení načítání stránky a ráda bych si prohlédla celý sortiment, nebaví mě rozklinkávat milion záložek, bylo by super možnost zaklikávání nalevo bud celý sortiment, nebo takové ty zaškrtávací okýnka a zobrazení korálky a kovové korálky a bižuterní komponenty a třeba 300 produktů na stránku, prostě všechno co chci. Možnost mazání více zboží v košíku najednou. Dále zboží na skladu, nechci vybírat, házet do košíku a pak zjišťovat, že některé položky nejsou na skladě, takže celý obsah košíku smažu a začínám od začátku.
    Korálky by zasloužily i nějakou tu aplikaci.

    Mravenčí práce e-shopu, u některých položek lepší popisy a obrázky, návody s popisem korálků, které k nim potřebuji a proklik na položku v e-shopu. Mohlo by tam být i kolik čeho potřebuji, ne jen sutaška červená, ale například kolik metrů sutašky. Rady ohledně trendů, tvarů, barev. Návody zdarma např. při nákupu nad 200. Lepší popis směsí a lepší fotky, jsou někdy zavádějící, nevím, co dostanu. Určitě bych ocenila větší výběr kaplíků, závěsů, muzikusy a falešné kovové korálky, větší balení a cenově dostupné. U korálků Superduo a Miniduo neodpovídá informace o přibližném počtu korálků v balení.

    Sortiment, prosím o širší výběr dřevěných korálků, hlavě tvar olivy, a kdyby to bylo možné, dřevo bez laku, aby se na ně dalo malovat. Prosím za směsi jednobarevných korálků, pokud by to šlo, červené aby byly červené, ne půlka červená a půlka oranžová. A úplně nejvíc, pokud je to možné, korálky mosazné a měděné, miniduo a superduo a obyčejné korálky měděné a mosazné. Nebráním se plastovým korálkům, pokud se z nich barva hned nesloupne, měděné prosím prosím. A ocenila bych větší výběr řetízků, řetízky se špatně shání. Nevím, jestli se dají koupit francouzské kovové malé a velké spony do vlasů přes e-shop, myslím, že ne. Kovové komponenty a by také zasloužily rozšíření. I třeba kovový měděný a mosazný drát (pravý, ne natřený) v šířce 0,2mm. Za mou osobu třeba i potřeby na pájení cínem.

    Hezký den, Vero

  • Grażyna Szymeczková 25.04.2016 14:33 83Reagovat

    Uvítala bych vylepšení tohoto druhu:
    1.) možnost mazání více zboží v košíku najednou
    2.) fotky u všech produktů (např. když nyní najedu do kategorie "Miniduo", vidím fotky jen u některých barev)
    3.) zrychlení načítání stránky (čekám relativně dlouho, než se mi zobrazí zboží. Myslela jsem, že je to dané počítačem, ale není rozdíl, jestli si stránku prohlížím doma nebo v práci)
    4.) Určitě bych ocenila větší výběr kaplíků, magnetického a vlepovacího zapínání
    5.) U TOHO korálků by se mi líbila možnost zakoupit množství třeba po 50g (100g balení je už moc, nejsem fabrika :)
    6.) Větší výběr PIP korálku a Long magatama
    7.) Zařadit do nabídky Dragon scale bead, hodinkové strojky
    8.) Návody zdarma např. při nákupu nad 300 ( nektěré stránky je nabízeji, napři Atti)
    9.) Už jsem jednou poukázala, že např. u korálků Superduo a Miniduo neodpovídá informace o přibližném počtu korálků v balení.
    10.) V poslední době "frčí" na pinterestu skleněné bublinky (prstýnky, náušnice). Jedná se o skleněné minibaňky, do kterých lze nasypat rokajl apod. Myslím si, že je to pěkné oživení šperku a při Vaší bohaté nabídce pidi rokajlu, by se to skvěle kombinovalo
    11.) Nevím, zda je to ve Vaší kompetenci, ale máte tady možnost vyzvednout si balík pomocí Zásilkovny. Ve Vaší nabídce je ve městě Olomouc možno balíček vyzvednout pouze v centru na ulici Pavelčákova. Kdybyste přidali i vyzvedávací bod na adrese Masarykova třída Olomouc, potěšilo by mě to.

    Jinak jsme s obchodem velmi spokojená :)

  • Lucia J 25.04.2016 11:12 82Reagovat

    - Problém, s ktorým sa u vás stretávam najčastejšie je, že sa v košíku nedá odstrániť viac položiek naraz. Určite by to ušetrilo čas a námahu.:)
    - Tiež by bolo fajn, keby bol tovar, ktorý nemáte na sklade nejako zjavne označený. Najlepšie by bolo, keby bolo rovno napísané, či je na sklade a aké typy balenia sú na sklade, lebo niekedy sa tovar tvári, že ho máte, ale potom keď si ho chcem objednať, zrazu zistím, že máte len nejaké obrovské balenie, ktoré práve nepotrebujem.
    - Inak, veľmi chválim stredné balenia, niekedy sa fakt oplatí kúpiť si toho trochu viac za zvýhodnenú cenu, hlavne keď ide o vec, ktoré sa rýchlo použije.:)
    - Mohli by ste tiež doplniť do ponuky nejaké darčekové balenia, ako krabičky na šperky a podobne. Keď už niekto vyrába šperky, občas ich potrebuje aj pekne zabaliť. Páčilo by sa mi, keby som si krabičky nemusela objednávať u Vašej konkurencie, len preto, že ich neponúkate.:)

  • Radka Zemánková 25.04.2016 09:36 81Reagovat

    - Mě by v eshopu potěšil srovnávač zboží (označila bych si dvě nebo více položek a srovnávač by mi je ukázal na jedné stránce vedle sebe i s popisem zboží).
    - V košíku by se mělo dát odstranit více položek najednou. Odstraňovat po jedné je strašně otravné.
    - Také byste měli zapracovat na sladění informací o dostupnosti zboží na prodejně a opravdové fyzické dostupnosti zboží na prodejně. Mockrát se mi stalo, že jsem něco nutně potřebovala, na eshopu bylo napsáno, že toto zboží je i na prodejně v Ostravě a když jsem tam dorazila, tak mi bylo řečeno, že toto zboží se jim na prodejně ještě nikdy neobjevilo. Zbytečná cesta, která dokáže pěkně vytočit.
    - Systém nákupu na body se mi zdá zbytečně náročný. Muset trefit cenu tak, abych se vešla do bodů je časově náročné a navíc, když člověk potřebuje větší nákup a má moc bodů na kontě, kterýma si chce trošku snížit cenu, je třeba udělat dvě objednávky. Jednu tak, aby se trefila do počtu bodů a pak druhou, která už se do bodů nevejde. Lepší by bylo, kdyby se v závěru objednávky dalo např. zatrhnout "započítat nasbírané body" a konečná cena by se snížila o nasbírané body.
    - A taky mě moc mrzí, že se vám z nabídky postupně vytrácí 50 g sáčky rokajlu Preciosa. Za mě máte hlas pro navrácení tohoto zboží do nabídky ;-)
    Jinak je váš obchod báječný, jen tak dále.

  • Lucia Gondová 24.04.2016 22:26 80Reagovat

    Dobrý deň,
    najprv musím pochváliť velikánsky výber materiálu. A teraz čo by som zmenila/vylepšila:
    - aby sa pri danom produkte ukázalo, či je na sklade alebo nie, a nie až pri pridávaní do košíka
    - jednotlivé druhy/tvary Swarovski kryštálov by mohli byť mohli byť po rozkliknutí zaradené aj do kategórií podľa veľkosti (ako to bolo na starom webe koralky.sk)
    - uvítala by som nejaké stredne veľké balenia swarovski kryštálov ( nie len 1ks a potom až 12ks, ale napr. 6ks, 3 ks)
    - doplniť ponuku lepidiel (napr. UHU 5min by som súrne potrebovala)
    - ednotlivé náušnicové komponenty Ag925 by sa mohli predávať aj na kusy, nielen na páry, pretože niekedy sa poškodí len jedno zapínanie
    - doplniť ponuku kľúčových strapcov,
    - pri Swarovski kryštáloch by mohli byť jednotlivé vysvetlivky skratiek (napr. F za názvom - strieborná úprava na zadnej strane kryštálu, ktorý robí kryštál nepriehľadným)
    Ďakujem a želám veľa spokojných zákazníkov ako som ja :-D

  • Zuzana Dvořáková 24.04.2016 20:39 79Reagovat

    Dobrý den pane Stibore.
    Nečetla jsem všechny komentáře, takže je možné,že už to tu máte napsané. Ja by jsem ocenila více druhů koralků v výhodnějším balení.Taky třeba odělení s návody na různou tvorbu,kde by byl přesní postup a uvedeno které korálky a množství bylo použito.Byla by to taková inspirace na co se dají které korálky použít.
    Jinak jsem s vašimi stránkami spokojená a děkuji za ně.
    Přeji Vám hodně spokojených zákazníků.
    Hezký den

  • Helena Pobjecká (http://loora.eu) 24.04.2016 20:03 78Reagovat

    hodila by sa sekcia "NOVINKY" , a trochu rozšíriť sekcie - napr. komponenty strieborné -samostatne nalepovacie ku kabašonom.

  • Eva Janderková 24.04.2016 19:13 77Reagovat

    Dobrý den,
    v e-shopu bych uvítala u každého produktu údaj s počtem kusů na skladě. (Jeden den se kouknu na produkt, vidím, že jej máte na skladě a když se podívám druhý den, tak už je vyprodán - takhle by bylo vidět, že máte třeba poslední kus, tak si člověk pospíší s objednávkou.) A taky produkty, které nejsou na skladě nějak zabarvit do šeda lehce, nebo jen odstranit tlačítko "přidat do košíku", aby bylo na první pohled vidět, že nejsou skladem a ne je úplně stáhnout z e-shopu - pak nevím, zda daný produkt ještě někdy budete mít na skladě nebo už jste ho zrušili.

  • Irena K. 24.04.2016 19:02 76Reagovat

    K fungování webových stránek nemám výhrad, zatím jsem nenarazila na nic, co by nefungovalo. Jediné, co já postrádám, je větší výběr náušnicových komponentů ve zlaté barvě. Jinak moc děkuji za dárek k svátku a oceňuji smysl pro humor :-)

  • Lucie Zajíčková 24.04.2016 17:38 75Reagovat

    Já mám problém při vybírání komponentů pro Swarovski Elements. Občas se mi stane, že objednám šlupnu nebo háčky a k danému přívěsku nepasuje. Uvítala bych, kdyby u každého přívěsku bylo napsáno, jaký typ háčků, šlupen z nabídky k němu pasuje. Ušetřila bych tím čas a neobjednávala nehodící se kousky.
    Dále by mi čas usnadnilo, kdyby bylo na první pohled patrné, které korálky nejsou právě skladem. Zjistím to, až po rozkliknutí daného produktu.
    Také by bylo fajn, kdyby se daly produkty v košíku přesouvat k sobě. Když objednávám materiál na konkrétní výrobky, ráda bych měla za sebou korálky, které jsou k jednomu určitému výrobku, snadněji bych viděla, jak k sobě pasují či naopak a měla bych i lepší přehled, zda jsem na něco nezapomněla.

  • Romana Suchánková 24.04.2016 14:51 74Reagovat

    Dobrý den,
    nemám čas si pročítat všechny komentáře, tak napíšu celkově, co by se mi líbilo zde vylepšit:
    1) mazání více položek najednou v nákupním košíku
    2) zboží, které si často objednávám, mít možnost dát do oblíbených
    3) u jehel doplnit informaci, pro jakou max velikost např. Silonu, Nymo a min. vel. korálku jsou vhodné. Ne všechny jsme zkušené, takže potřebujeme maximum možných informací
    4) u korálků, které mají jinou barvu průtahu bych uvítala samostatné foto korálku. Nakupovala jsem broušené korálky, sice v popisu to máte, ale nedokázala jsem si to pořádně představit, tak až mi dorazily, tak jsem zjistila, co jsem to vlastně koupila
    5) přidat do nabídky stojánky na náušice, náhrdelníky a náramky - nevím přesný název. A také dárkové kazety
    6) přidat do nabídky O-beads
    Děkuji, jinak jsem spokojena

  • Jana Černá 24.04.2016 11:57 73Reagovat

    Dobrý den,
    komentářů už je zde hodně a možná se budu opakovat, ale v eshopu mi chybí možnost vybrat si několik druhů korálků (8/0, 11/0, 15/0) v jedné barvě - vždy to pracně lovím dle velikostí (což je škoda, pokud chci šít jeden projekt a dlouhou dobu strávím hledáním těch správných odstínů a velikostí na několika stránkách eshopu). Jinak jsem naprosto spokojena, objednávám odsud ráda a objednávka přijde rychle.

  • Lenka Táchová 24.04.2016 00:00 72Reagovat

    Dobrý den,
    Reaguje na 54 je rozhodně dobrý nápad.
    Taky mě rozčiluje, že musím neustále vybírat počet produktů na stránce. Bylo by super, kdyby to zůstalo uložené alespoň pro danou návštěvu stránek, ale radši "napořád".
    A kdybyste zařadili do nabídky O-beads, taky bych se nezlobila ;-)

  • Dagmar Mikolášková 23.04.2016 22:01 71Reagovat

    Dobrý den,
    také se připojuji do diskuze. E-shop mi vyhovuje, úprava, malé i velké balení, atd.
    Chápu, že je dost obtížné obsáhnout všechny druhy korálků na trhu, a že jich je!!! Orientuje se především na české výrobky, proto - nebylo by možné nabízet více druhů (silky, diamonduo apod.), třeba jen základní barvy (bílá černá, modrá, apod.), které se dají použít a kombinovat s jinými korálky v jiných odstínech? Nabídku případně dle zájmu rozšířit.
    A ještě maličkost. kterou by, doufám, přivítaly další korálkářky, při objednávkách za vyšší částky, nebyl by nějaký malý dáreček?? :-D
    Děkuji!

  • Jana Hrušková 23.04.2016 20:04 70Reagovat

    Ahoj.......u niektorých produktov mi chýba popis a rozmer. Napríklad u strieborných dištančných medzidielov, niektorých náušnicových komponentov, alebo nalepovacích komponentov.
    Tiež by som uvítala širšiu ponuku nalepovacích kameňov zn. swarovski, napríklad ovály, slzy, samozrejme aj s príslušnými komponentami
    Inak spokojnosť :-) veľký výber, dobré ceny, rýchle dodanie, vernostný program.......super :-)

  • Dagmar Trnovcová 23.04.2016 15:32 69Reagovat

    - víc odstínů v rokajlových korálcích, třeba u 11/0 je jich fakt málo
    - rozšířil minerály a přidat leštěné kameny
    - nějaký materiál na cínovanou bižuterii by se taky uživil
    - kartičky i dárkové krabičky by tu mohli být

    !! Víc prodejen, u nás v okolí nemáte ani jednu a to je škoda, lepší se nakupuje když člověk může si prohlédnout osobně !!! klidně se hlásím na práci

  • Ivana F 23.04.2016 14:45 68Reagovat

    Reaguje na 58 To by bylo perfektní ;)

  • Ľudmila Turzová 23.04.2016 13:48 66Reagovat

    dobrý deň, tiež by som privítala kategóriu "obľúbené". Pri nákupe korálok niekedy dlhšie vyberám vhodné farby a po vložení do košíka mi vadí, keď ma upozorňujete na ukončenie objednávky. Inak máte mimoriadne veľký výber a som spokojná, teším sa na ďalšie nákupy.

  • Helena Horňáková 23.04.2016 09:20 65Reagovat

    Dobrý deň, jediná vec ktorá mi na Vaších stránkach chýba je návod pre úplných začiatočníkov. Aké pomôcky by si mali zabezpečiť, ako vlastne začať s výrobou vlastných šperkov a aspoň pár jednoduchých schém na výrobu šperkov.
    Inak ste super a držím palce v ďalšej práci a veľa, veľa spokojných zákazníkov

  • Marianna Šuštiaková 22.04.2016 13:00 64Reagovat

    Pri niektorých strieborných komponentoch chýbajú rozmery a šírky prieťahu a gramáž. Chýba mi funkcia "pridať k obľúbeným" v ponuke alebo funkcia "znovu objednať" v histórii objednávky, keďže niektoré komponenty kupujem opakovane, urýchlilo by to moje hľadanie.

  • Jana Krajmerová 22.04.2016 11:54 63Reagovat

    Keďže som začiatočník a vyrábam náušnice pre vlastnú potrebu, veľmi mi chýba funkcia, že keď zvolím nejaký Swarovski element v určitej veľkosti, nezjavia sa vždy (občas áno, aj to nie všetky možnosti) komponenty - v tomto prípade na výrobu náušníc príslušnej veľkosti. Priznám sa, takto som si nekúpila SWAROVSKI 2035 Chessboard Circle Flat Back, pretože som nedokázala odhadnúť, aký komponent na náušnice k nemu potrebujem :-). To isté sa týka elementov na výrobu príveskov . Takže navrhujem rozšíriť verziu funkcie "nezabudnite prikúpiť". S inými korálkami nerobím, ale možno aj tam by bola takáto funkcia prínosom.

  • Zuzana Dlouhá 22.04.2016 10:30 62Reagovat

    Chtěla bych navrhnout:
    Napsat někde pro začatečníky jaké korálky mají používat na zvířátka z korálků.

  • Michaela Marková 22.04.2016 09:44 61Reagovat

    Rozhodně by se mi líbila možnost vyhledat korálky jiné velikosti nebo tvaru ve stejné barvě, třeba Toho, nebo Matubo nebo Preciosu, leckdy do projektu potřebuji různé tvary nebo velikosti od jedné barvy a hledání není úplně rychlé. A ještě bych ocenila možnost přepnout stránky pouze na seznam s malými obrázky, někdy hledám podle fotky, ale jindy spíš podle názvu barvy a rolování obrázky spíš zdržuje.

  • Simona Kohútová Bc. 22.04.2016 09:35 60Reagovat

    Chýba mi v eshope ponuka darčekových krabičiek alebo darčekového balenia na šperky. A pri komponentoch aspoň malý popis vhodnosti kamienkov swarovski. Niekedy nie som si istá, či si objednám správnu veľkosť komponentu a takto sa dá aspoň predísť vtráteniu komponentu z dôvodu zlého objednania.

  • Marcela Lindnerová 22.04.2016 08:51 59Reagovat

    ..a ještě dodám, že by z objednávek bylo dobré generovat nějaké faktury nebo souhrn objednávek v PDFku. Děkuji.

  • Marcela Lindnerová 22.04.2016 08:43 58Reagovat

    Dobrý den, za sebe by se mi líbilo, kdyby se u položky zobrazovalo "již jste koupili v objednávce ze dne xxx nebo číslo xx" - někdy totiž když hledám, co jsem to vlastně koupila za barvu, někdy si to přesně nepamatuji, tak musím zpětně hledat v objednávkách, takhle bych u toho produktu již viděla, že jsem to koupila tehdy a tehdy. A také by byl dobrý třeba živý chat typu - můžu Vám pomoci s objednávkou? Stalo se mi, že jsem potřebovala poradit ohledně stříbrné šlupny, která by se hodila ke Swarovski přívěsku a nebyly u ní napsané rozměry (to asi také doplnit - rozměry u stříbrných komponentů), tak jsem to nedokázala odhadnout a musela jsem psát nejdřív dotaz na email, ale je pravda, že paní, co mi nakonec poradila, mi poradila rychle a správně :-) A nakonec Vám musím moc pochválit rubriku Swarovski, zaprvé to, že tam nemáte jen názvy například Swarovski Oval, ale také vykreslené zepředu a ze strany na "složce", tak si to člověk dokáže lépe představit. Navíc se můžu dostat rovnou do skupiny k vybranému přívěsku a nemusím to načítat po stránkách. Myslím, že jste byli úplně první, kdo s tím vyobrazením začal!!! Výborně!

  • Alice Levitová 22.04.2016 00:39 57Reagovat

    Nejedná se moc o postřeh k e-shopu, ale musím napsat, že na pobočce v Lidické mi moc chybí Edita. Byla fantastická, vždy usměvavá, milá, ochotná, dovedla poradit, pomoci, zjistit.... Slečny, které tam jsou nyní jsou docela prima, to nepopírám, ale podle mého nemají tu jiskru, která přitahuje zákazníky.

  • Lucie Zukalová 21.04.2016 23:44 56Reagovat

    Dobrý den,
    už jsem Vám tuto chybku psala v únoru emailem, ale bohužel jsem už od té doby nic nenakupovala, proto nevím, jestli jste ji opravili.
    Když udělám objednávku, příjde mi pak email, ve kterém stojí:
    "Máme pro vás připravené korálky,
    Čekat tu na vás budou 5 pracovních dnů, vyzvednout si je ale samozřejmě můžete hned ten příští. Ať můžete začít navlékat co nejdřív." Což budí dojem, že právě už přišly na pobočku a můžu si je jít vyzvednout. Zárověň, když se podívám na svůj účet v eshopu, tak i tam stojí, že je objednávka připravená k vyzvednutí na pobočce. A také mi zároveň příjde sms, že si můžu korálky vyzvednout - až další den. Poprvé jsem nevěděla, čím se řídit, jestli informací, že jsou korálky již na pobočce (z mailu a eshopu), nebo že si je můžu vyzvednout následující den (sms). Je to matoucí a byla jsem na pobočce kvůli tomu zbytečně dvakrát, protože jsem se řídila eshopem a mailem, ale korálky byly k vyzvednutí až následující den (podle sms).
    Jak jsem psala výše, nevím, jestli jste to již opravili, protože jsem bohužel poslední dobou na korálky moc neměla čas, takže jsem od té doby nenakupovala.
    Přeji hezký víkend strávený nad korálky :-)

  • Veronika Pecková 21.04.2016 23:25 55Reagovat

    Ahoj
    mě osobně by se líbilo, kdyby byla velikost korálků a komponentů na obrázcích zachycena přesně jako v reálu. Pak je vybírání snadnější. Děkuji :) Veronika

  • Lívia Pačanová 21.04.2016 23:23 54Reagovat

    Dobrý deň , najčasteišie nakupujem TOHO korálky a často potrebujem rovnaké farby ale rôznych veľkosti. Možno by bolo dobré usporiadanie kde pri konkertnej farbe boli aj dostupnosti veľkostí v tých istých farbách. Inak som s daným e-shopom maximalne spokojná, široky sortiment rýchle dodanie ...palec hore

  • Alena Hejdová 21.04.2016 22:22 53Reagovat

    Reaguje na 50 přesně tohle mě trošku zlobí, někdy to trvá dlouho, a když zapomenu zakliknout zobrazení více položek na stránku, tak se zase načekám...

  • Zdeňka Valášková 21.04.2016 19:12 52Reagovat

    Dobrý den pane Stibore, mě osobně se váš e-shop líbí, jsem spokojená.
    Napadá mě jedna věc na vylepšení- nevím, jak bych jí pojmenovala- tak to popíšu takto:
    Pokud si vybírám rokajlové korálky čí jiné broušené, mačkané.. atd, tak se zboží ukládá do košíku v tom pořadí, jak nakupuji.
    Stává se mi, že bych potřebovala "dát" 2 a více barev k sobě- zda-li se hodí, ladí spolu na daný výrobek. Pokud je zboží v košíku, tak už myslím nemám možnost si jednotlivé položky prohodit např. pod sebe a doladit barvy. Uvítala bych tedy možnost, kdyby bylo možné- "prohazovat"- položky barevně ladit na daný výrobek.
    Pokud by bylo třeba něco dovysvětlit, napište. Zdeňka

  • Michaela Karásková 21.04.2016 17:43 51Reagovat

    Mě by se líbila možnost dát si zboží do oblíbených. Existují korálky, komponenty,...atd ke kterým se po čase vždy ráda vracím. Nevím jestli jsem tu možnost u vás nepřehlédla, ale určitě bych jí využívala. :)

  • Petra Picková 21.04.2016 13:16 50Reagovat

    Dobrý den, nepročítala jsem nápady ostatních, takže nevím, zda to již nebylo vyřčeno. Na Vašich stránkách jsou delší odezvy - ve smyslu, pokud něco hledám delší dobu se zboží načítá. Proto hodně využívám, aby se objevilo co nejvíce produktů. Ale vždy je to pouze u konkrétního zboží (např. Preciosa výrobní program...), pokud pak začnu hledat např. v TOHO, musím znovu nastavovat zobrazení většího počtu produktů. Šlo by toto ošetřit? Pokud v té jedné návštěvě na webu toto zaškrtnu, tak aby to tam bylo po celou dobu u všech produktů...? :-)

  • Martin Stibor (http://www.koralky.cz) 21.04.2016 13:14 49Reagovat

    Reaguje na 17 Reaguje na 18 Reaguje na 19 Reaguje na 20 Reaguje na 21 Reaguje na 22 Reaguje na 23 Reaguje na 24 Reaguje na 27 Reaguje na 28 Reaguje na 30 Reaguje na 31 Reaguje na 32 Reaguje na 33 Reaguje na 36 Reaguje na 37 Reaguje na 38 Reaguje na 39 Reaguje na 40 Reaguje na 41 Reaguje na 42 Reaguje na 43 Reaguje na 44 Reaguje na 45 Reaguje na 48 Dobrý den všem, moc díky za takovou nálož podnětů, které jste mi napsaly. Všechny samozřejmě pečlivě zvážíme. Pracovat začneme okamžitě na těch nejprioritnějších záležitostech, které Vám nákupy momentálně trochu ztěžují. Hned pak se vrhneme na ty bezva nápady, které Vaše nakupování ještě zpříjemní a posunou na novou úroveň. Vzhledem k tomu, že pro Vás náš e-shop vyvíjíme na míru, tak nic není nemožné :) Nové funkce se Vám budeme snažit také postupně představovat. Ještě jednou díky a pište dál ;) Martin S.

  • romana brchaňová 21.04.2016 13:02 48Reagovat

    dobrý den,
    uvítal bych skládat k sobě korálky, které použiju do jednoho projektu, a křidýlka k andílkům dala jako samostatně.

  • Martin Stibor (http://www.koralky.cz) 21.04.2016 12:18 47Reagovat

    Reaguje na 34 Dobrý den, Veroniko, díky za Váš komentář, který se mě ale hluboce dotkl ;) Souhlasím s Vámi v tom, že rozhodně nemáme všechy korálky, které se u nás vyrábí. To samozřejmě ani nejde. Za čím si ale pevně stojíme a co nás také výrazně odlišuje od konkurence je fakt (a naše oblíbené moto), že KORÁLKY, KTERÉ SE VYRÁBÍ V ČESKÉ REPUBLICE, NIKDY NEDOVÁŽÍME ZE ZAHRANIČÍ. S výjimkou jejich preciznejších podob jako např. TOHO nebo Miyuki. Proto u nás NIKDY nenajdete např. čínské voskovky, ohňovky, rokajl, vinutky či praskačky nebo obecně mačkanici jako u jiných firem, které se toho nebojí a valí toto zboží z Asie na český trh po kontejnerech. Naopak u nás najdete bezkonkurenčně největší nabídku rokajlových korálků Preciosa, největšího českého výrobce korálků. Ještě jednou díky za Váš komentář a přízeň, ale na tohle téma bacha ;)

  • Martin Stibor (http://www.koralky.cz) 21.04.2016 11:50 46Reagovat

    Reaguje na 26 Dobrý den, Heleno, moc díky za Vaši skoro hloubkovou analýzu :) Jen krátce ke dvěma bodům, které bych rád vysvětlil. Produktové fotky od Swarovski jsou jediné fotky, které používáme od dodavatele, a to ještě doufám, že dočasně. Jen za poslední rok jsme zavedli přes 3000 druhů krystalů Swarovski a pokud bychom fotky vyráběli, bylo by to enormní zdržení v expanzi sortimentu a samozřejmě i obrovský náklad. Co se týče počtu produktů na stránce a nepříjemného rozlišení, myslím že problém může snadno vyřešit lupa v prohlížeči nebo Ctrl a znaménko minus. Obsah stránky se příslušně zmenší. Osobně používám 80% velikosti zobrazení. No a na proklaté rychlosti neustále pracujeme, to je věčné téma tak širokého sortimentu s tak velkými fotkami :(

  • Marta Vavřichová 21.04.2016 08:59 45Reagovat

    Souhlasím s již dříve zmíněným - pomalá odezva, chybějící možnost "vyložení na stůl", více typů balení (zejména u dražších korálků), existence hlídacího psa. Ale osobně za největší "zádrhel" považuji:
    1) zbytečně obrovské ikony - v prvním filtru jsou ikony s rozdělením druhů a velikostí ještě ve velmi pohodlné velikosti a stránka je přehledná. Ale hned v další podkategorii jsou už ikony mnohem větší, stránka se stává nepřehlednou a prohlížení je nepohodlné pro oči. Navíc je to i zbytečné, protože při najetí myší na konkrétní výrobek se ikona zvětší a rozbalí.
    2) naopak u prohlížení konkrétního výrobku bych uvítala zase možnost ještě dalšího zvětšení, např. pomocí lupy umístěné nad obrázek výrobku

    Naopak musím ale velmi ocenit způsob filtrování. Sice má dlouhou odezvu, ale přesto si tuhle funkci velmi chválím. V porovnání s předchozí verzí e-shopu, kdy zejména mačkané korálky byly zařazené všechny do jedné kategorie... no řekněme, že často jsem je raději koupila jinde :-)

  • Ivana Vogeltanzová 21.04.2016 07:35 44Reagovat

    Dobrý den,
    uvítala bych na vašich stránkách návody na výrobky z korálků, u kterých by mohl být rozpis produktů, které jsou potřeba na výrobu a nějaký odkaz na daný korálek, nit, háčky atd. Kde bysme mohly hned produkty vybrat, myslím že spoustu z nás začátečnic by to ocenilo a zároveň na nic nezapomnělo ;-)
    Také by mi vyhovovalo vidět cenu u nákupního košíku, aniž bych do něj musela vstupovat.
    Své předchozí objednávky nebo produkty bych také ráda viděla někde zobrazené, abych nemusela lovit ve fakturách.
    Také by se mi líbilo u produktů, které jsou vyprodané, to mít napsané a nevyřadit je úplně, nevím jestli produkt ještě budete někdy mít.
    Ze zboží mi chybí různé šňůrky s organzou na náhrdelník nebo něco podobného na přívěsky.
    Jinak jsem s vašimi stránkami spokojená a děkuji za ně.
    Přeji Vám hodně spokojených zákazníků.
    Hezký den

  • Markéta Lukešová 21.04.2016 06:39 43Reagovat

    Váš e-shop se mi líbí,ráda u Vás nakupuji,jen mě mrzí,že nemáte většinu korálků,co bych potřebovala,proto musím nakupovat u konkurence a to mě mrzí. S Vámi jsem spokojená a nechci Vás opustit.. :/

  • Jana Buchtová 20.04.2016 21:28 42Reagovat

    Dobrý den,
    ještě poznámka ke vzorníku. U TOHO 11/00 je velký výběr, za což jsem ráda. Když ale něco potřebujete uprostřed, je to dost náročné spočítat. Bylo by možné vzorník dělit kovovým korálkem třeba po deseti barvách?
    Dále by mi hodně pomohlo, kdyby na balíčkách byla napsaná jména barev. Zapamatovat si kódy je hodně těžké, pamatovat si Dark nebula iris je dle mého snažší.
    Jen drobnost - výprodej dát zcela zvlášť. V kategorii stavebnice, nedává smysl. Též časopisy bead style a Art Jewelry nejsou v časopisech..
    Doporučovala bych propagovat nové zboží pomocí "Challenge" - nový typ korálků, zboží, čehokoliv. Informovat a nalákat zákaznice pomocí soutěže. Myslím, že připojením přes facebook jako fotogalerie by mohlo být užitečné.
    V liště, kde nabízíte podobné zboží navrhnout stejnou barvu, ale i jinou velikost. Stejná velikost, jiné barvy jsou fajn, ale hlavně v rokajlu, člověk potřebuje hlavně jinou velikost. Pokud by to bylo možné, dát zákazníkovi na výběr zda chce jiné velikosti a tvary stejné barvy nebo stejné zboží v jiných barvách.
    Jinak víc zboží! To není kritika, proptože nikdo nemá dost korálků pro šílence mého ražení, ale hrozně moc mi u Vás chybí Silky beads.

  • Dagmara Podlipná 20.04.2016 21:05 41Reagovat

    Dobrý den,
    všechny komentáře jsem nepročítala, nejspíš se budu opakovat :-)
    1. Uvítala bych možnost označení produktů jako oblíbených - když si chci objednat něco znovu, hledám a hledám... a třeba u rokajlu najít stejný odstín, to dá práci (možná i proto, že fotka mnohdy reálu až tak neodpovídá).
    2. Líbily by se mi inspirativní fotky, co se z daných korálků např. dá udělat (pip, spiky...) - někdy si koupím korálky, které nebyly v plánu, když vidím nějaký pěkný výtvor :-)
    3. přehledný výčet novinek - ať je nemusím hledat mezi starším zbožím.
    4. Nezvažujete prodej křišťálové pryskyřice? Lůžka sice máte, ale pryskyřice schází :-)

  • Martina Janottová (http://www.cingrlatka.com) 20.04.2016 20:20 40Reagovat

    Dobrý den, já souhlasím se spoustou návrhů, které tady padly, ale převážně bych uvítala ty Novinky a Oblíbené položky. Co mě dost nesedí, je systém vybírání bodů, bylo by fajn, kdyby se daly body odečíst od ceny celého nákupu anebo si z bodů vygenerovat slevový kupón a ten zadat při placení jako jsem to viděla v jiných e-shopech. Jinak veliká spokojenost :-)

  • Andrea Čapková 20.04.2016 20:12 39Reagovat

    Reaguje na 37 A ještě jedno doplnění bych měla – často se mi stává, že si chci objednat nějakou konkrétní barvu korálků, ale základní balení tohoto typu není dlouhodobě k dispozici, pouze to velké, které je sice výhodnější, ale ne vždy těch korálků potřebuju tak obrovské množství. Na web se pak vracím a zkouším to znova třeba i po několika týdnech, ale ta základní balení už často vůbec nedoplníte. :( To mě pak dost odradí od nákupu, protože se to většinou týká více barev v dané kategorii, takže nemohu najít ani žádnou alternativu, pokud chci pouze to střední balení, ne to velké za několik stovek.

  • Eva Horníková 20.04.2016 20:11 38Reagovat

    Líbila by se mi pro usnadnění výběru v barevném kombinování korálků obdoba pohyblivého paletovníku, jako má např. pro Swarovski http://www.aktual-koralky.cz/katalogy-barevnice/paletovnik .

  • Andrea Čapková 20.04.2016 20:05 37Reagovat

    Bylo by fajn, kdyby se někde na e-shopu dalo najít i zboží, které je k dostání pouze na prodejnách... Většinou totiž než jdu nakupovat do kamenných korálkáren, dívám se na jejich webové stránky, abych si prohlédla sortiment a zjistila, kde co mají. A právě u vás se mi stává, že i když je celkově sortiment na e-shopu širší, občas naopak na prodejně seženu zboží, které na webu nikde neinzerujete. Sháněla jsem třeba "No Tangle Bobbins" na Kumihimo, u vás na e-shopu jsem toto zboží nenašla, takže jsem předpokládala, že ho vůbec nenabízíte. Až pak jsem náhodou od někoho zjistila, že se dá sehnat na prodejně v Holešovicích. Nemám vaše prodejny moc blízko a korálkáren je v Praze tolik, že člověk nemá čas obejít všechny osobně, proto se hodí, když si člověk může ověřit dostupnost na webu. :)

  • Bronislava Bebčáková 20.04.2016 19:36 36Reagovat

    Zdravím Vás,
    táto nová verzia e-shopu je pre mňa neprehľadný chaos pri objednávaní. Musím prejsť neskutočne veľa produktov,kým nájdem čo hľadám. Hlavne pri Swarovski elementoch, veľmi by mi pomohli obrázky produktu, nakoľko mi názov v angličtine moc neprezradi. Dobre to bolo v predošlej verzii.
    Ďalej by pomohol lepší popis produktu, napr. pri Swarovski elementoch by pomohlo presnejší rozmer a či je priehľadný alebo nie.Stalo sa mi,že som objednala rivoli a keďže som nenašla vysvetlivky ani poriadny popis, prišli mi priehľadné a ja som potrebovala so zadným kovovým náterom. Až potom som pochopila čo je to písmenko F pri produkte. Na fotke rozdiel nevidno, a vysvetlivky som tiež nenašla.
    Potom mi chýbajú prívesky na náramky, ktoré musím objednávať inde.
    Chýba mi aj strážny pes.
    A PÁČI SA MI rýchlosť vybavenia objednávky aj platenie faktúry cez Go-pay a sledovanie zásielky cez zásielkovňu. Super.

  • Anna Nevěřilová 20.04.2016 17:19 35Reagovat

    Nečetla jsem všechny komentáře, takže je možné, že již někdo měl nápad, kdyby bylo možné nakupovat podle objednacího čísla zboží. Většinou mám problém najít korálky, které se mi již osvědčily.

  • Veronika Urbanová 20.04.2016 14:24 34Reagovat

    Dobrý den, kdyby mi někdo položil otázku, jak by měl vypadat nejlepší korálkový eshop na světě, dostal by následující odpověď: Všechny české perle, na které si jen srdce vzpomene na jednom místě! To by bylo jako krásný sen, kdybych nemusela to, co chci, hledat po mnoha různých shopech.
    Je sice fajn, že máte sortiment plný miyuki, toho, nebo swarovski, ale to dnes prodává každý.
    Rozhlédněte se po naší krásné korálkovo-sklářské historii. Takových překrásných a roztodivných tvarů a barev, které se tu vyrábí, některé už i stovky let. Perle od klasických po ty nejpodivnější. Tak co třeba takhle nahlédnout pod pokličku našim výrobcům a rozšířit sortiment? Například...u nás se vyrábí takových překrásných broušených korálků, že to je jeden skvost vedle druhého. Tak proč tu nejsou???

  • Michaela Jedličková 20.04.2016 11:33 33Reagovat

    Dobrý den, napadá mě jako další ostatní možnost přidání položek do oblíbených .Teď to řeším tak, že vše dávám do košíku a posléze postupně mažu , což je škoda , protože pak se to zpětně špatně hledá a další co mě napadá není ani tak spíš vylepšení , ale vzhledem k tomu , že funguji převážně přes tel tak bych ocenila aplikaci pro Android.

  • Marianna Fričová 20.04.2016 09:59 32Reagovat

    1.) Možnosť nastaviť si "hlídacího psa" na položky ktoré nie sú momentálne skladom, aj keď u Vás sa mi to nestáva ;-)
    2.) Na boku by ma potešila lišta s produktami, ktoré objednávam najviac, zoradených v poradí od najviac po najmenej, ale špeciálne iba ja ;-)
    3.) Odporúčanie: "Zákazník, ktorý si objednal toto .... si objednal aj toto ....." lebo niekto kto robí s rokajlom ma môže inšpirovať, naopak kto robí šujtáš a podobne má svoje obľúbené.
    4.) Aj mne chýba Ultra-Suede na podšívanie, hlavne šujtášu
    5.) a tlačítko pridať do obľúbených by tiež bolo fajn, ak má človek vec overenú a nevie si spomenúť.
    Inak super obchodík , hlavne rýchlosť dodania keď zákazky súria ;-)

  • Martina Tuhárská 20.04.2016 09:41 31Reagovat

    1. záložka "Obľúbené položky", kam by som si mohla uložiť položky, ktoré ma zaujali a potom sa k nim jednoducho vrátiť a objednať si ich. Momentálne to riešim tak, že ich dávam do košíka (ešte, že sa po opustení stránky nezmaže, pretože na niektorých stránkach to takto nefunguje).
    2. informácia o dostupnosti jednotlivých balení alebo produktov priamo na zozname produktov, nie až po ich rozliknutí
    3. špeciálna záložka "Novinky", kde by sa dali nájsť všetky novo-pridané položky (nie podľa kategórií, len tak, aby sa dalo pozrieť, čo je nové)
    4. väčšia dostupnosť menších balení, najmä pri rokajlových korálkach
    5. rozšírenie ponuky o šibori a ultra-suede

  • Helena Nerudová 20.04.2016 09:24 30Reagovat

    Dobrý den!
    Moc by mi při výběru zboží pomohlo, kdyby na hlavní stránce v nabídce pod hlavní lištou byl u každého názvu vyobrazen alespoň jeden z korálků (pro ukázku). Například v sekci Skleněné korálky a elementy bych u mačkaných korálků viděla jeden z nich pro lepší orientaci ve zboží.

  • Dana Doleželová 19.04.2016 23:06 29Reagovat

    Reaguje na 28 Neberte to špatně, jste jeden z nejlepších e-obchodů, které jsem našla a rozhodně nejoblíbenější

  • Dana Doleželová 19.04.2016 23:03 28Reagovat

    Dobrý den, v zásadě souhlasím s většinou dřívějších komentářů.
    1. Na Vašem e-shopu mě nejvíc pálí odezva při filtrování - myslím tím v podkategorii např. Toho round 12/0.
    2. Bylo by fajn moci do oblíbených položek přidávat buď přímo z náhledu v seznamu korálků nebo - což mi přijde pro kategorii "oblíbené" příhodnější - z rozpisu starších objednávek - lépe by se mi tak doplňovaly stavy, místo abych střílela od boku a měla tři různé odstíny modrých, které se ovšem liší od těch v rozdělaném šperku
    3. Možnost seřadit si objednávku podle svého je skvělý nápad - ať už např. podle druhu nebo barvy, nebo nejlépe prostým přesouváním
    4. Možnost propojit korálky z různých kategorií - "jiné korálky v této barvě" - v takovém případě bych si klidně počkala na dlouhou odezvu
    5. Setkala jsem se s tím, že některé návody byly k nákupům za určitou částku zdarma - např. nad 100 základy ketlování, nad 700 brož z obšité rivoli - čím vyšší částka, tím vyšší složitost
    6. Možnost si jaksi objednat dopředu - až zboží bude v dané gramáži, barvě atd. opět na skladě - nebo hlášku při dalším přihlášení - pak zapomínám, co jsem to vlastně chtěla
    7. Také by se mi hodil jakýsi předkošík, kam bych si mohla naházet věci, které se mi líbí a porovnat si je pak vedle sebe, co by se mi hodilo nejvíce - nevím jestli je to ten "stůl", který tu někdo zmínil, ale bylo by to fajn
    8. Ke každému druhu korálků jeden nebo více obrázků s výrobkem, na kterém jsou použity. Někdy prostě potřebuji nakopnout než se dostanu k vlastním nápadům

    Se stavebnicemi zatím osobní zkušenost nemám, ale už jsem se několikrát setkala se stížnostmi ostatních korálkářek, že na jednom korálku byla vada a tudíž jim vlastně chybí a nemohou šperk dodělat - možná by nebylo od věci přihodit od každého druhu 1 navíc - co kdyby...

  • Lidka Beranová 19.04.2016 21:57 27Reagovat

    Dobrý den,
    jsem z Děčína a byla jsem v Praze a koupila jsem si "Drátovací podložku kovovou č.2" . Když jsem ji dovezla domů, český návod tam není, ale nejhorší je, že jsou tam z umělé hmoty válečky, které by měly se nasadit na kovové válečky a ty potom do kovové desky, ale v tom případě to nejde. Když použiji jen kovové válečky, tak v desce jsou moc volné. Pro mne to bylo zklamání.
    2) Taky bych byla ráda, kdybyste měli akrylové zvonečky pro výrobu Andílků.
    3) Jsem starší, tak bych uvítala např. foto pavoučka a pokud se mi bude líbit, vytiskli návod, k tomu korálky a drátky a napsali cenu, kolik to stojí.
    4) Nebo opačně : já pošlu obrázek z korálků a někdo šikovný udělá návod, dá k tomu korálky a drátky, abych nemusela do různých obchodů shánět různé komponenty, protože ani u vás nejsou k sehnání..

  • Helena Nedošínská 19.04.2016 20:01 26Reagovat

    Osobně bych ocenila více reálných fotografií, ne těch od výrobce - např. pro swarovski rivolky, což by jistě zdůraznilo jejich krásu i lidem, kteří je na živo neviděli a který pohled zepředu/shora nenahradí, není problém tyto fotografie v menším rozdělení přidat do popisných fotografií k jednotlivým výrobkům/barvám (což neovlivní načítání celého seznamu výrobků, jen pak trošku konkrétní u detailu výrobku).

    Nejvíce nepříjemná mi příjde doba odezvy vašeho e-shopu na jakýkoli dotaz. Celkově je velmi pomalý, na to, že nemá až tak moc kategorií na stránce, kterou zrovna načítá. Nevím, zda načítáte pokaždé stejně velké (ve velkém rozlišení) obrázky (případně kolik různých efektů běží v pozadí, nicméně rychlost v dnešní době je důležitější než-li vzhled a efekty), ale kdyby se před rozkliknutím jednotlivého produktu na jeho detail zobrazovala fotografie v mnohem menším rozlišení (jelikož v tu dobu člověka více zajímá tvar a odstín, nežli detail, který si v případě zájmu rozklikne a v takové velikosti se dá na datech velmi ubrat bez ztráty na kvalitě), načítání by to velmi urychlilo.

    Další nepříjemná věc je počet produktů na stránce. Čtyři obří (zdůrazňuji slovo "obří") obrázky na řádek, sotva 8 na stránku (konkrétně při mém rozlišení) je něco, co člověka odradí při prohlížení např. 50ti položek, než by si vybral nejvhodnější barvu, tak to raději vzdá (když k tomu přičteme rychlost načítání...). Obrázky bych velmi uvítala poloviční, maximálně dvou-třetinové z nynější velikosti, čímž by se zvětšil jejich počet na stránku i jejich přehlednost pro výběr zákazníka.

    Jsou to vše věci, které mi znechutily novou verzi eshopu ihned, jak se zavedla, a proto raději chodím do kamenného obchodu, což je zase škoda, protože tam není tak obsáhlý výběr, a člověk tak může o nejednu věc, kterou by si zamiloval, zbytečně přijít.

    Byla bych velmi ráda, kdyby se tyto věci daly napravit (jak přehlednost, tak rychlost načítání), věřím, že by to zpříjemnilo život většině korálko-maniaků :) Děkuji

  • Jarmila Kejzlarová 19.04.2016 17:03 24Reagovat

    Dobrý den,
    možnost řadit korálky v košíku pod sebe. Podle jednotlivých výtvorů.
    Možnost výběr korálků všech velikostí v jedné barvě.
    Vybrané korálky porovnávat podle odstínů, když není stejné číslo barvy nebo značka. Používám více oken, ale není to moc praktické.
    Nenašla jsem kabošony, nějaké obyčejné.
    Jinak jsem velice spokojena, dodávky jsou rychlé.
    Přeji hodně nových nápadů a zákazníků.
    Jarmila

  • Jana Hartmanová 19.04.2016 16:28 23Reagovat

    Ocenila bych položku OBLÍBENÉ, kam bych si mohla uložit produkty, které mne zaujaly a z nich, bych pak vybírala rovnou do nákupního koše. Korálky a komponenty, které často používám, bych měla uložené právě v oblíbených a nemusela bych je tak pracně hledat v jednotlivých kategoriích.

  • Kateřina Fáberová 19.04.2016 16:00 22Reagovat

    Dobry den, urcite moznost seradit si polozky v kosiku dle sveho. Dal me napada, ze u nekterych polozek je v eshopu dostupne jen velke baleni, coz ale zjistim pouze az po rozkliknuti, tak kdyby to bylo videt uz v prehledu zbozi pri prohlizeni. A u nekterych koralku bych uvitala nejaky "refreshment" v podobe doplneni a rozsireni nabidky (ohnovky, swarovski - porad doufam v rozsireni o nove barvy a povrchove upravy u ohnovek, u swarovskeho postradam spoustu barev, i starsich, treba crystal helio). A mozna jsem se jen spatne divala, ale myslim, ze u Toho 8/0 jsem marne hledala priblizny pocet koralku v baleni... Nebo to bylo matubo? Ted nevim

  • Jana Sixtová 19.04.2016 15:57 21Reagovat

    Dobrý den, uvítala bych, kdyby u bižuterních náušnicových lůžek byl přímo odkaz na kabošony či kamínky odpovídající velikosti, které se do lůžka hodí a máte je skladem :)
    Také jsem dřív byla trošku nejistá, k čemu co slouží, třeba u koncovek, jak s nimi pracovat. Uvítala bych tehdy třeba fotografii použitého komponentu či detailnější vysvětlení v popisce - třeba koncovka ke vlepení kůže.....atd..
    Hezký den přeji:)

  • Jana Nová 19.04.2016 14:54 20Reagovat

    Ještě mě napadá, nezahlédla jsem tu funkci "hlídacího psa" - tedy oznámení, že mnou označené vyprodané zboží, které toužím objednat, je již skladem. Zatím jen koukám do košíku, kde jsem stihla zboží přesunout ještě před vyprodáním, nebo je to vidět až při přímém rozkliknutí položky. Krásný den

  • Jana Nová 19.04.2016 12:43 19Reagovat

    Byla bych moc vděčná za rozšíření sekce bižuterních komponentů o další komponenty z chirurgické oceli, protože postříbřená či stříbrná varianta je na domácí kutění zbytečně drahá, ale člověk s alergií na běžné kovy si moc vybírat nemůže. Dále třeba u dřevěných korálků v několika variantách bych spíš uvítala nabídku velikostí formou výběru (jako je třeba nabídka velikosti balení u korálků), než se probírat několika stránkami, kde jsou vedle sebe "korálek kulatý dřevěný přírodní 4mm", "korálek kulatý dřevěný přírodní 6mm" a tak dále, když už na produktové fotce jsou všechny velikosti korálků vedle sebe vyobrazeny (ale zase nevím, jestli by to pak v košíku vypadalo dostatečně přehledně). Jinak je Váš web jeden z nejhezčích a uživatelsky nejpříjemnějších, jen občas válčím s filtrováním. Přeji spoustu dalších spokojených zákazníků

  • Marcela Širáňová 19.04.2016 12:12 18Reagovat

    Ja kupujem swarovského prívesky a pred tím boli dobre farby teraz sú niektoré tiež dobre ale chýbajú mi tie farby čo boli pred tím tiež či by sa nedal rozšíriť sortiment farieb

  • Lucie Svobodová 19.04.2016 12:09 17Reagovat

    Za mě zopakuji již zmíněné:
    - možnost "přeházet" si zboží v košíku dle sebe
    - hodilo by se mi i seznam mých předchozích nákupů, řazený buď dle druhu položek, nebo dle nejčastěji nakupovaných položek
    - novinky na titulní straně řazené za sebou bez nutnosti rozklikávat jednotlivé kategorie
    - výrobky zákaznic, co lze z jednotlivých druhů materiálu vyrobit - na to by byly fajn motivační soutěže. Vyhlásit druh materiálu, který musí být ve výrobku použit, a pak z došlých fotek vybrat ty nejlepší

  • Martin Stibor (http://www.koralky.cz) 19.04.2016 12:01 16Reagovat

    Reaguje na 8 Dobrý den, Evo, moc Vám děkuji za Vaše tipy. Ta vizualizace šperku by byla určitě super. Budeme o tom uvažovat. To už by byla opravdu hi-tech záležitost ;)

  • Martin Stibor (http://www.koralky.cz) 19.04.2016 11:50 15Reagovat

    Reaguje na 7 Dobrý den, Simono, moc díky i za Vaše tipy. I ve Vašich reakcích vidím adepty na zrealizování ;) Co se týče té rychlosti filtrace, tak zde vždy hodně záleží na tom, kolik produktů filtrujete. Pokud filtrujete hned na úrovni rokajlových korálků, tak filtr prochází několik tisíc položek. Proto je lepší filtrovat až hlouběji v podkategoriích, což se Vám ale zase nemusí vždy hodit. Tedy pokud to jde, je to lepší a rychlejší.

  • Martin Stibor (http://www.koralky.cz) 19.04.2016 11:42 14Reagovat

    Reaguje na 6 Dobrý den, Kateřino, tak to mám pro Vás dobrou zprávu. Zákaznickou kartu je možné využívat na e-shopu už dlouhou dobu :) Napište prosím kolegyni Kláře na e-mail k.gohlerova@koralky.cz, která pro Vás napojení věrnostní karty k Vašemu účtu prověří a případně nastaví.

  • Martin Stibor (http://www.koralky.cz) 19.04.2016 11:38 13Reagovat

    Reaguje na 5 Dobrý den, Lucie, díky za Váš tip. Poslední novinky většinou vidíte na hlavním rotovacím banneru úvodní stránky nebo na horní liště. Do toho je komunikujeme na Facebooku a v newsletterech. Tímhle směrem zatím úpravu bohužel neplánujeme.

  • Martin Stibor (http://www.koralky.cz) 19.04.2016 11:33 12Reagovat

    Reaguje na 4 Dobrý den, Veroniko, v žádném případě to nebereme jako kritiku, ale jako velmi cenné podněty. Nebudu prozrazovat kde jste se trefila do černého a kde úpravu naopak neplánujeme, ale myslím, že 1000Kč poukaz by z toho mohl výhledově koukat ;)

  • Martin Stibor (http://www.koralky.cz) 19.04.2016 11:26 11Reagovat

    Reaguje na 3 Dobrý den, Evo, ano, podobnou funkci známe ze zahraničí. Na něčem podobném pracujeme právě na úrovni košíku, kde připravujeme ještě několik rozšiřujících možností. Snad se budou líbit a budou ku prospěchu.

  • Martin Stibor (http://www.koralky.cz) 19.04.2016 11:13 10Reagovat

    Reaguje na 2 Dobrý den, Eliško, omlouvám se, pokud jste dostala mou původní reakci. Dostal jsem tu hned od kolegů vyčiníno, že jsem Vám napsal, že se jedná o naší chybu v řazení. Řazení je takto správné, protože pořadí korálků v kategorii musí respektovat pořadí korálků ve vzorníku dané kategorie. Pokud bychom nové korálky vřadili do stávajícího sortimentu, přínos vzorníku bychom tak zničili. Pro vyhledávání v barvách slouží parametrický filtr po levé straně, kde si jedním klikem vyfiltrujete například všechny bílé korálky na jednu stránku atd.

  • Martin Stibor (http://www.koralky.cz) 19.04.2016 10:43 9Reagovat

    Reaguje na 1 Dobrý den, Zuzo, výborně, děkujeme za tip. Konkrétně tohle je jedna z věcí, na které už v trochu odvozené podobě pracujeme.

  • Eva Pečenková 19.04.2016 07:49 8Reagovat

    1. Uvítala bych nějakou vizualici jak budou vybrané korálky působit vedle sebe v jednom šperku. Prostě seřadit je tak jak půjdou za sebou a jak budou působit.
    2. Možnost výběru více velikostí rokajlu ve stejné barvě
    3. Při nedostupnosti balení by byla fajn informace kdy bude k dispozici

    Jinak Korálky.cz super a nakupuju u Vás pravidelně a ráda.

  • Simona Vernerová 19.04.2016 07:33 7Reagovat

    Při vybírání korálků bych uvítala:
    - možnost ihned vidět dostupnost balení a nemuset kliknout na košík a teprve pak vyskočí hláška, že menší balení není k dispozici
    - více typů balení u rokajlu, teď je 5g a pak až 100g balení, nejsem velkovýroba a 100g opravdu neupotřebím :)
    - velmi bych uvítala u rokailu TOHO vidět, že od dané barvy je k dispozici více velikostí, nejčastěji 15/0, 11/0, 18/0 a ne složitě vyhledávat v jednotlivých kategoriích, a také by se mi líbilo kdyby byla možnost rozšířit nabídku těchto tří velikostí v jedné barvě,
    - nevím, jestli je problém na mém přijímači :), ale když vyhledávám a filtruji, tak hrozně dlouho trvá, než se stránky načtou

    Jinak chválím rychlost dodávek, předávání informací a vtipnost. :) a přeji spoustu spokojených zákaznic

  • Kateřina Krejčíková 19.04.2016 06:45 6Reagovat

    Dobrý den,
    mě by se líbila možnost využít zákaznickou kartu i přes internetový obchod ráda bych se podívala do Vašeho kamenného obchodu ale jsou pro mě vzdáleny na to abych využila body které jsem nastřádala. Alespoň třeba založit bonusovou kategorii kde by se dalo nakupovat za nastřádané body nebo je využít jinak.

  • Lucie Bílková 18.04.2016 20:30 5Reagovat

    Zobrazení novinek od posledního přihlášení. Přihlásím se např. po týdnu na koralky.cz a vidím, co bylo přidáno do e-shopu.

  • Veronika Klopanová 18.04.2016 19:33 4Reagovat

    Potešilo by ma:
    - možnosť pridať korálky alebo iné produkty do obľúbených bez nutnosti ich najprv otvoriť (len cez ten základný prehľad, v ktorom sa dá dávať do košíka);
    - rozšírenie ponuky v dvojdierkových korálkach, napr. kheopsy, crescenty, piggy, silky, ...;
    - presúvanie položiek v košíku;
    - odstránenie cenových chýb pri výhodnejších baleniach, napr. http://www.koralky.cz/toho-exclusive-12-0-tt-11-712-c-686 (ak by som si kúpila 100 1gramových balení, tak ma to vyjde lacnejšie ako jedno 100gramové "výhodnejšie" balenie, rozdiel je približne 1200 Kč);
    - doplnenie chýbajúcich fotiek;
    - niekedy nepasuje fotka, popis farby a kód výrobcu, napr. Rulla č. 7;
    - pridanie ďalších filtrov pri korálkach Toho podľa vzorkovníku výrobcu (napr. samostatne inside color, samostatne silver lined, samostatne rainbow, ... .

    To je asi všetko, čo mi napadá a aby som len nekritizovala, tak chválim komunikáciu zo strany obchodu, rýchlosť dodania a spokojnosť.
    Nech sa darí :))

  • Eva Říčanová 18.04.2016 16:58 3Reagovat

    Kdysi jsem kdesi viděla funkci tzv. "stolu": vybrané položky bylo možné bez vložení do košíku porovnávat ve zvláštním okně. Fungovalo to, jakoby opravdu byly volně rozsypané na stole, šlo je různě přesouvat tahem myši, prostě si s nimi člověk hrál a obměňoval, dokud to nebylo to pravé.

  • Eliška Koudelková (http://by-elissa.cz) 18.04.2016 16:38 2Reagovat

    Nejčastěji u Vás nakupuji TOHO rokajl a již několikrát jsem se pozastavila nad řazením podkategorií. Např. v případě podkategorie TOHO 11/0 - korálky jsou zde řazeny podle barev, ale pokud dojde uživatel na stranu č.6, končí zde tmavé barvy a opět začínají bílé. Vím, že je to dáno přidáváním nových produktů, ale přijde mi to poměrně nepřehledné. Pokud hledám nějakou barvu, tak pak musím prohledat prvně jednu část a poté přeskákat na druhou část. Takže by se mi velmi líbilo, kdyby všechny korálky v kategorii byly opravdu seřazeny podle barev.

  • Zuza Do 18.04.2016 14:07 1Reagovat

    Líbilo by se mi, kdybych si mohla v košíku skládat k sobě korálky, které použiju do jednoho projektu. Takhle občas ztrácím přehled, jestli jsem na něco nezapomněla...

Vkládat komentáře mohou jen přihlášení uživatelé. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Košík 0 Kč 0

Nákupní košík je prázdný.

Uživatel

Přihlásit
nebo registrovat

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Beru na vědomí